poniedziałek, 9 marca 2015

Od Autorki

Drodzy Czytelnicy!

Wczoraj przeczytaliście ostatni fragment losów Amelki... Amelka zostaje sama, znowu, tylko z Mysterem i Jopusiem. To miał być koniec historii Amelki, ale... Jej kolejne losy same ułożyły się w mojej głowie i nie dają spokoju. Ona już chyba zaczęła żyć swoim życiem :))) na początku z rezerwą podchodziłam do tego, by pisać dalej (zaczęłam pisać już zupełnie inną książkę o zupełnie innej tematyce) ale ośmieliły mnie Wasze głosy. Cieszę się, że dla tak wielu osób Amelka, Jej przyjaciółki, Kuba, i cały ten świat stały się tak bliskie.

Dam Wam teraz Drodzy Czytelnicy chwilę oddechu (wiem, dochodzą mnie głosy, że niektórzy muszą nadrobić parę rozdziałów :)) Już niedługo zaczynam publikację dalszych losów Amelki, Mystera, Jopusia i ... i nic więcej nie zdradzę :)

Moje największe marzenie? Bardzo bym chciała wydać I i II część "Serca na łapie". Dziś usłyszałam, że trzeba głośno mówić o swoich marzeniach, wtedy wzrasta szansa na ich spełnienie :)

Pozdrawiam bardzo serdecznie i już teraz zapraszam do lektury dalszych losów Amelki!

Agata Długołęcka-Kolwas


1 komentarz:

  1. Powodzenia w realizacji wszustkich dobrych planów i żeby juz nikogo brzuch nie bolał!

    OdpowiedzUsuń